Чому відомий на весь світ виробник кришталевих люстр змінив логотип?
Рішення про зміну логотипу базується на довгостроковій стратегії, новому баченні компанії та відгуках поціновувачів чеських освітлювальних виробів. Щороку дизайнери розробляють нові освітлювальні вироби які є сучасними та надзвичайно вишуканими.
В каталогах Ви можете побачити не тільки класичні люстри а й нові дизайнерські вироби.
Еlite Bohemia – це вже не тільки класичні люстри, а й сучасний та інноваційний дизайн.
При створенні нового логотипу було вирішено тільки частково його змінити. Елемент декору символізує чеське коріння, традиційне ремесло оформлення кришталю яке є основою бренду.
Новий дизайн гранатовий кришталь уособлює сильний символізм який поєднує традиції з сучасністю. Це своєрідне з’єднання між минулим та майбутнім, між майстерністю та інноваціями
А що каже про новий логотип директор EД Josef Chlum? «Коли я вперше побачив дизайн нового логотипу, я був у захваті. Це відповідало початковому уявленню про те, як усе вибудовувалося. Я відчув її позачасовість і прагматично сприйняв, що вона виправдала мої очікування. Особисто для мене новий логотип символізує не лише новий початок, але й усвідомлення того, що ми готові до майбутнього. Я вірю, що завдяки цій трансформації ми досягнемо наших цілей та стратегій, а наші клієнти оцінять наші зусилля бути сучасною та інноваційною компанією, яка шанує своє коріння. Я з нетерпінням чекаю нової ери Elite Bohemia та всіх успіхів, які нас чекають».
Подібні статті
Рекомендовані товари
Теги: Чому відомий на весь світ виробник кришталевих люстр змінив логотип?